مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-16پزشكي

از روزهای قرنطینه کرونایی چه استفاده هایی کنیم؟


یک روانشناس، از خانواده ها خواست از فرصت باهم بودن در قرنطینه برای کسب آمادگی لازم جهت مواجهه با بحران ها استفاده کنند و گفت: اگر خانواده ها تاب آوری داشته باشند، - ایسنا/گیلان یک روانشناس، از خانواده ها خواست از فرصت باهم بودن در قرنطینه برای کسب آمادگی لازم جهت مواجهه با بحران ها استفاده کنند و گفت: اگر خانواده ها تاب آوری داشته باشند، روز به روز در کنار هم لذت می برند.

بی حوصلگی، افسردگی، ضعف گفت وگو، بی توجهی به غنی سازی اوقات فراغت، بی برنامگی زمان های بیکاری روزانه، کمبود صمیمیت ها، فقدان خلاقیت و نوآوری برای تفریح و شادابی و.

از جمله چالش های روانشناختی و اجتماعی جامعه در شرایط کرونایی برای خانواده هاست.

همچنین با توجه به اینکه اکثر خانواده ها کمتر به بیرون از منزل، محل کار، مهمانی و یا سفر می روند، ساعت حضور اعضا در خانواده زیاد می شود و لذا تنش ها و جر و بحث ها افزایش یافته است که روانشناسان و جامعه شناسان بر مدیریت بهتر آن و استفاده از این روزها به نفع خانواده تاکید دارند.

ضرغام مهرگانفرد در گفت وگو با ایسنا، یکی از مهمترین کارکردهای خانواده را حل و فصل بحران ها و جلوگیری از آسیب دیدن اعضای خانواده دانست و گفت: بحران ها غیر منتظره، اما موقتی هستند و لذا خانواده باید همواره فضایی را فراهم کند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از روزهای قرنطینه کرونایی چه استفاده هایی کنیم؟

از روزهای قرنطینه کرونایی چه استفاده هایی کنیم؟